Zombie, Zomba ! Raid is Dead !

Mike, le Sculpteur de figurines

« Ce marcheur est tellement réaliste ! »

Œuvrant avec de la pâte et des outils minuscules, Mike s’est enfermé pendant des années dans son studio pour sculpter des figurines pour des jeux de société. Obsédé par son art, il n’a même pas remarqué quand sa femme le quitta en emportant leur fille avec elle, et il n’a pas remarqué l’apocalypse zombie non plus ! Enfin, en tout cas, jusqu’à ce qu’il doive planter un de ses outils dans l’œil du facteur, et qu’il s’aventure dehors pour satisfaire sa curiosité. Mike travaille désormais avec les autres survivants, bien que ces derniers soient un peu mis mal à l’aise par la joie qu’éprouve Mike à voir enfin de vrais zombies croiser dans les parages.

Ce personnage semble inspiré de Jack Nicholson dans Shining.

Avatar photo

A propos Eren Histarion

Eren Histarion : L'esprit créateur de l'équipe du Fan Site

Articles similaires
  • Mission Mode Zombie #002 : The Anti-H... Tony Stark was able to put together a device that controls our relentless hunger. That could really make our undead lives a lot more bearable. Unfortunately, our resources have limited us to building only one such machine. To produce more of them, we need to strike the Oscorp building and gain access to its secret [...]
  • Mission WM25 : Creepy Corners In this new scenario, the survivors must collect food before heading to an old, abandoned subway station under construction. However, access to this tunnel is at a very “fun” location known as Creepy Corners and you will need to go through what is indeed a very creepy and tight passage… Lou discovered an underground passage [...]
  • Scène D3 : The Old Farm PLOT TWIST! In this “what if?” scenario, we found a farm where we can take shelter before continuing our journey. Let’s hope the old neighbors are not still around… Plot Twist: The old farm is past its glory days! It had always been a place of peace and tranquility, but tonight, its forests and fields [...]
  • Scène D2 : Popcorn at Dawn Silent Ghouls have been lurking and hiding in the cornfields, preventing us from escaping. We have to get out and to safety, but luckily Tom has a pop-pop-poppingly good idea to end the night! Plot Twist: As desperately as we’ve been fleeing down the road, it looks like we really are surrounded! Who would have [...]
  • Mission M25 : Prison Infestation We equipped these mines with A LOT of safety doors, but we didn’t take these damn Drillers into account and they are now coming from everywhere! Our own ultra-safe facilities have basically become a trap for ourselves… We’ll need teamwork to deactivate switch after switch and escape! Even with all the safety devices installed in [...]

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur comment les données de vos commentaires sont utilisées.

Archives