Zombie, Zomba ! Raid is Dead !

Stanley, le misanthrope

« Oh mon dieu, ils essaient de tuer Kenny ! »

L’alcool emporta son père et Stanley arrêta le whisky. Cette boisson réfrénait un cynisme à vomir, qui ressurgit violemment et l’obligea à vivre à l’écart de la société. Il s’installa dans une cabane isolée, dans les montagnes qui entourent South Park (Colorado). Il y développa un goût pour l’effort physique, contraint de trouver sa nourriture et de couper le bois nécessaire à passer les nuits longues et froides. La nature environnante, sauvage, si différente de la nature humaine, l’apaisait.
L’arrivée des Zombies signa la fin de sa retraite loin des siens. Il se devait d’aider ses amis et sa famille, même s’ils l’accueillaient sans gerbe de fleurs ! Cet impératif signa la fin de sa sobriété.

Ce personnage semble inspiré de Stan dans la série South Park.

Avatar photo

A propos Eren Histarion

Eren Histarion : L'esprit créateur de l'équipe du Fan Site

Articles similaires
  • Mission Mode Zombie #002 : The Anti-H... Tony Stark was able to put together a device that controls our relentless hunger. That could really make our undead lives a lot more bearable. Unfortunately, our resources have limited us to building only one such machine. To produce more of them, we need to strike the Oscorp building and gain access to its secret [...]
  • Mission WM25 : Creepy Corners In this new scenario, the survivors must collect food before heading to an old, abandoned subway station under construction. However, access to this tunnel is at a very “fun” location known as Creepy Corners and you will need to go through what is indeed a very creepy and tight passage… Lou discovered an underground passage [...]
  • Scène D3 : The Old Farm PLOT TWIST! In this “what if?” scenario, we found a farm where we can take shelter before continuing our journey. Let’s hope the old neighbors are not still around… Plot Twist: The old farm is past its glory days! It had always been a place of peace and tranquility, but tonight, its forests and fields [...]
  • Scène D2 : Popcorn at Dawn Silent Ghouls have been lurking and hiding in the cornfields, preventing us from escaping. We have to get out and to safety, but luckily Tom has a pop-pop-poppingly good idea to end the night! Plot Twist: As desperately as we’ve been fleeing down the road, it looks like we really are surrounded! Who would have [...]
  • Mission M25 : Prison Infestation We equipped these mines with A LOT of safety doors, but we didn’t take these damn Drillers into account and they are now coming from everywhere! Our own ultra-safe facilities have basically become a trap for ourselves… We’ll need teamwork to deactivate switch after switch and escape! Even with all the safety devices installed in [...]

Aucun commentaire jusqu'à présent.

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur comment les données de vos commentaires sont utilisées.

Archives